Training




Idag blir det träning igen =O. Jag har börjat träna med Billy ;) han har sina egna pass på DVD skivor som ni ser.
Vi är 4-5 st som tränar ungefär tre fyra gången i veckan, och man börjar redan se resultat och det gör en ännu mer peppad. Det är jag, Sofie min syster, Rebecca, Meria och Veronica som tränar och vi kämpar och kämpar tills vi blir helt blöta som om vi har varit ute i regnet haha .. Riktigt najs. Vi har nu hållit på att träna det här i 1 månad nu kanske mer :)
Man känner verkligen när man inte har tränat på några dagar det känns som man svullar hahah så sjukt haha.
Men vi klara oss bra:D . Vi har också ett mål till jullovet och det är att gå ner i split och spagat :D vi tränar inte bara vi streatchar också så att musklera inte krymper ihop medans musklerna bildas.. Och sofie hon har blivit riktigt vig nu bara på dom här veckorna :P Man känner sig jävligt stolt när man har tränat. Och det tänker vi fortsätta att göra.


P.S Ska skaffa mig en riktig najs kropp

CYA <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi ska bli riktigt heta =D

2008-08-06 @ 03:06:44
URL: http://yayis.blogg.se/
Postat av: Paulina

DU HAR REDAN EN NICE KROPP, dumma pumkin

2008-08-12 @ 23:18:37
URL: http://caalipzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0