19 December

Nu är kl 10:42 och jag sitter här klar och är redo för att gå till skolan och hämta mitt ny skolkort och sedan röra mig mot kyrkan med esterna:D hihihi våra musikklasser ska ju sjunga i kyrkan idag så då ska hela skolan dit och se på! Det är vår julavslutning sen är vi helt fria från skolan :D:D om man inte dåra har läxor att göra (A) hahaha.. Men men ja ska iaf ta tåget som går om en halv timme så jag vet inte riktigt va jag ska göra nu under tiden :P hihihihi..

Idag ska min bebo Ramin ha en födelsedagsfest :D så vi ska fira honom idag även fast han fyllde år för 2 månader sen:P hahahha men ja ska förklara varför det blir nu haha .. Det är så att det fanns ingen ledig lokal förns nu hahaha så då tog han den nu :D Det ska vara tema också hahah:D Maffiatema :D YEY!! det kmr bli najs :D .. Jag kommer fixa mig med Agnes, Ilaf och Rebecca:) Fast får se om ja kan vara hos Agnes för Kawoss ska gå med mig dit så kanske fixar mig hemma med Ilaf:D .. Vi får se hur det blir, det kommer iaf bli bra :D 

Hoppas du får en jätte bra dag Ramin, hoppas allt blir som du vill! BEBOOO<3



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder från festen sen :D hihi

2008-12-19 @ 21:24:19
Postat av: Anonym

e du bra vän me kawos?

2008-12-20 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0