DagensTjohej

tjeniixen:D här sitter jag och äter mina god pepparkakor som jag, Agnes och Rebecca bakade för ett tag sen hihihi riktigt gooda:) Jaa ramin gick nyss:( de blev så att han kom hit :D hihihi mysmys.. oj råkade visst rapa lite:$ känner smaken av tacosen vi åt för ett tag sen det va gott känns som evigheter sen man åt det fast det var de ju inte hahaha.. Meen aa nu har jag fått reda på att min kompis Ilaf har träffat en kille:o som hon inte har medelat oss (mig&ramin) om ajaabaaja.. Så vi ska ses på fredag och då hoppas jag att vi får se honom så att vi kan godkänna honom!!!! Eller hur ILAF! hahahahha ska inte vara för hård bara se till att han är bra för dig :D meen meen lycka till ilaf, och du på fredag skriver vi i vår blogg!! Dom måste ju få toatips av mästarna !!! hahahha men men människor haaaade bra felllaaaaaz




Kommentarer
Postat av: ilaf

AHAHAHHAH sööt du äääär

2008-12-08 @ 17:14:24
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0