Frustrerad

Nu börjar jag bli lite irriterad! Jag hade bestämt att jag skulle på fest i sandsborg på en lokal fest som min killkompis har för att han fyllde, så jag sa till några kompisar och dom sa att dom var på så allt va helt lungt från börjarn. Men nu så börjar alla banga ur från ingentstans eller så gör dom något annat så dom inte hinner dit:/ det gör mig lite frustrerad faktiskt! Har jag fel tkr ni ? ajaa så nu sitter jag här och väntar för att se om mina kompisar kan följa med eller inte... det säg att dom är i t-centralen kl 22:33 typ och då kanske vi är där borta kl 23:09 tror jag de va och då tycker ja det är helt onödigt för vi ska ändå ta sista tåget hem! så man hinner ju bara vara där 1-2 timmar sen draaa och de får mig att tappa lusten.. Och nu får jag skuldkänslor för att jag kanske inte kommer dit, och dom tjatar om att jag ska komma och ja ska sova hemma hos dom.. Men det känns inte heller rätt! så just nu vet jag inte vad ja ska ta mig tilll för jag vill inte bara sitta hemma idag igen även fast det var mysigt med Petter och Ramin igår, så vill jag ändå göra nåt som inte är HEMMA! Men då så fall åker jag kanske hem till Nina och kollar på film med henne och Yohanna o Harnet bättre de än inget <3 de va ändå länge sen ja såg dom så de kmr bli mysigt isåfall.. ajaaaaaaa ska inte sitta och dra ner på mitt humör HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0