I skolan

Nu sitter jag här i skolan och har engelska!!! Jobbigt det är prov idag och de går inte bra för mig MURRA.. Så just nu sitter jag här i biblan vid datan medans Rebecca fixar sig lite på övervåningen i biblan:P hihi sötis! De va ett tag sen vi hängde hahah.. Ajaa engelskan slutar 10:50 och ett tag efter det har vi Matematik:o orkar inte hahahah men efter de är de lunch då är de chill fast det är en kort lunch idag :( Har med mig min kamera idag haha känner att ja missar att ta kort nu mera förut tog man alltid bilder... Nu tar man ju aldrig med sig den såå kände mig tvungen :D Nu fick jag sällskap av Yasmin :D en klasskamrat thihi så nu kmr vi sitta och snacka iaf BAABAA ALLA!!!! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0