Inte orre igen!

Godmorgon alla:D nuu är jag försenad igen som vanligt:P men det är bara första lektionen, men måste skärpa mig hahah och de är ju bara en vecka kvar så kom igen skruttan! hahah så nu sitter jag här dödstrött och yr i skallen:( inte bra.. Hoppas jag kan vara med på dansen idag efter som jag har en jobbig hosta och halsont så vet jag ju inte! Men hoppas:)... Så idag slutar jag 15:10 och då ska ja trovligen möta upp mami någonstans hahah så ska kolla lite julklappar medans Sofie jobbar :D IDAG HOPPAS JAG ATT AGNES KOMMER TILL SKOLAN!!!!! Agnes ser du det? jag skickade nyss sms till dig för att se om du är vaken så vi får hoppas att du svarar! Annars blir jag ju orre igen:(... Det vill ja inteeeeeeeeee... SNÄLLA VA ISKOLAN MED MOI!

Kommentarer
Postat av: agnes

due så duktig som går till skolan min tokis :D , föörlåååt att du får vara orre :( <333333333

2008-12-15 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0