Sista skoldagen+ Maxine

JIPPII idaag va det sista skoldagen asså sista skoldagen innan lovet hihihih:D faast vi har en sak kvar att göra med skolan!!! vi ska till kyrkan i morgon och se musikalklasserna sjunga tror jag hahah:D vi ska iaf till kyrkan fast sovmorgon får man :D kl 13:00 ska man vara där såå hahaha, det är ju suveränt!!!!! ÄNTLIGEN FRI från skolan ett tag :D faast det är en sak som är jobbigt.. det är att vero inte är här. Hon är i chile nu hahah skönt för henne I MISS YOU !!!!!!


Aja just nu håller mamma på att lagar mat. ÄR SKIT HUNGRIG har typ inte ätit idag:o Inte bra!! Såå sen när jag har ätit klart ska jag åka till kista för att möta upp min syster och kusin Maxine:D jippi hon ska komma och hälsa på idag.. det var hundra år sen:( men idag får vi äntligen träffa henne:d och inte bara vii Ramin också med Kawoss:D hahahah va kul!! men nu ska ja ta och hjälpa mamma att laga maten BABAA allaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0