Slemhosta

HALLÅ hjälp mig! Jag orkar inte med min jävla hosta hahahah.... Ni vet slemhosta som sitter fast i halsen som man inte får bort? Mmm, den har jag. Jag kan sitta helt normalt och sen helt plötsligt så kan jag typ inte andas!!!!! Kommer få utbrott snart, ska börja ta host medecin och den är så äcklig hahah kommer få göra ett helt projekt när ja ska ta det hahhahaha!! Idaaaag eller inatt fick jag sällskap av min älskling :D han kom hit och sov med mig(A) mysssssmysssss... Så han gick för typ ungefär en timme sen:( Han har suttit vid datan hela dagen:( och kollat på inter matchen som dom vann dåra hahaha.. Han är ZLATANfan, jobbigt nog hahaha!! Och medans det har jag och sofie kollat på tv hela dagen på massa smaskiga serier :D och så åt vi alla PIZZA muuuumssssfilibabaaa

Igår va ja här hemma med några vänner just för att Vero ska åka till Chile imorgon I EN MÅNAD:O aaa en månad.. Det var jag, Vero, Carro, Meria, Ramin, Kawoss, Pauli, Katti och min syter och mamma ;P Vero vero vi kommer sakna dig , Men det kommer gå snabbt hihhi. Jag hoppas verkligen att hon kommer få det bra där nere :D I VÄRMEN hahaha och kommer komma hem och vara brun som bajs:P Orättvist hahahah.. Men ha de bäst där nere sötis ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0