Igår och idag !



Hej och hejdå!!

 Har faktiskt ingen ork att skriva här just nu har mina tankar på andra ställen! OCH är lite upptagen förtillfället för mina kusiner har varit och hälsat på. Då vill ja ta tiden och umgås med dom:) Just nu sover ena här min kusin Maxine, hon ligger i sängen med min syster just nu och sover medans jag sitter här vid datan och lyssnar på lugn musik!

At Kendi Last night



At ma place last night



Och idag så var det ju mellandagsrea såå var i kista centrum med min syster och Maxine. Dom hittade inget speciellt men så klart gjorde jag det ^^ hahahaha alltid jag!!! Jag köpte ett par gråa jeans, två t-shirts grejer haha vet inte vad ja ska kalla de :P och lite naughty underkläder (A) hahahaha.. rödaa och fina!! Sen senare så började jag, Meria och Carro hinka :D såååå de vart lyckat :d för Ramin och hans grabbar kom hit och chillade med oss hahaha det var maassa sjuka bilder idag hahahahah CRAZYYYY!!!!!!!! ahahahha aaa nu ska ni få sitta och njuta av alla bilder från igår och idag:D

 
BAABAAAAA!, FRED UT MÄNNISKOR

And this IS today







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0