What i like

Jag gillar hår som är
[X] Brunt
[ ] Blont
[ ] Rött
[X] Svart
[ ] Färgat i en galen färg
[X] Kort, eller "normal längd"
[ ] Långhåriga

Jag faller för ögon som är..
[ ] Blå
[X] Gröna
[X] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[X] Stora
[X] Normalstora
[ ] Små
[X] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är...
[X] Långa
[ ] Lika långa som mig
[X] Längre än mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[X] Blyga
[ ] Vältränade
[ ] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[ ] Fotbollsspelare
[ ] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[X] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] tränar på gym

Det är snyggt när killar...
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[X] Inte har allt för många tatueringar
[X] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[X] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[ ] Har häng

Detta säger allt om en kille...
[X] Hans kläder (Killar ska kunna klä sig, sånt tänder vi på!)
[ ] Hans moppe
[X] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar
[X] Hur han behandlar sin mamma
[X] Hans personlighet

Det är gulligt när killar...
[X] Ringer ofta
[ ] Smsar non stop (Okej lugn, inte allt för mycket...blir bara jobbigt!)
[X] Är svartsjuka
(Inte allt för svartsjuka, men de ska våga visa sina känslor)
[X] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[X] Ger mig små presenter
[X] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer (nje, han ska trösta mig istället, haha)
[ ] Pratar om giftemål och barn
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[X] Kan sjunga riktigt bra
[X] Skriver egna låtar (Varför inte?)
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
(jag tänder på kunniga killar som är duktiga i skolan)
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka (gulligt vet jag inte? men rent ska det vara!)
[ ] Slåss för mig (min kille ska kunna skydda mig, men inte ska ha slåss allt för mycket?)


Detta står jag INTE ut med...

[X] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[X] Killar som slår ner folk
[ ] Överbeskyddade killar
(till och från. Det visar bara att man bryr sig)
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som kör moppe (Bil som gäller nu)
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
(tänka på mig ska han, men inte oavbrutet? man lär bli galen..)
[X] Som aldrig kan erkänna sina fel
[X] Killar som röker och snusar (Inte vill man att en kyss ska smaka snus?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0