Måndag :D

Tjaaa:D Idag är de ju måndag och en jävligt lång dag iskolan, men den har faktiskt varit chill idag:D Matte idag dååra hahahah och ja o Agnes har alltid lika kuul hahahah :D Dåå vart de självklart lite tjaffs mellan matte läraren(Johanna) och Nicky hahah:D:D

dom disskuterar och hon är inte glad på Nicky

Läraren(Johanna) - Niklas du tar ju inte det här seriöst Vet du hur dyr jag är jag kostar 300kr i timmen

Nicky - Och som om jag bryr mig det är ändå inte jag som Payar (stort smile i facet)

HAHHAHAHAH och jag och Agnes dooog hahahah ni tkr säkert att det här inte är roligt men ni var ju inte där så ni såg ju inte hela skiten hahahahahah:D:D



Vad jag har gjort efter skolan har varit mysigt har varit med Ramin:D Jag och Agnes skulle åka pulka men vet inte vad som hände så Ramin kom hit. Han trodde inte att jag fattade att han skulle komma han "överraskade" mig jätte mkt hahahahah men de var gulligt av han :D Han försökte få mig att tro att han skulle möta Petter haha men jag visste att de inte va så så jag spelade bara med att jag inte fattade hahaha :D men nu är han inte här han tog tåget för en halv timme sen för att möta Petter PÅ RIKITGT ;) så nu sitter jag här med musiken och alla roliga bilder:D Just nu lyssnar jag på Dime que si, Dime que no med Mario Guerrero och tänker på Agnes:D

MA LOVERS







Mina små tokbollar :D
Agnes och Ramin:D
Agnes förlåt men är tvungen
att säga sången som ramin
kom på hahahhahahah
Agnes och Sanji
Sitter i träd
ABCD
Fem barn trillar ner
hhahahah va bara tvungen

Kommentarer
Postat av: agnes

vänta bara! hahahaha jag ska komma på eeen såååå bra lååt om er två att ni kommer aldrig kunna slå mig ;);)

Ni vet ju själva huur grym jag e på låtar ;D YÄÄÄ

2008-11-25 @ 14:30:15
URL: http://agneesss.blogg.se/
Postat av: Caroline

hahahahahha hej jag heter och jag är 16 år lalalallalal AGNES:D

2008-11-27 @ 08:56:03
URL: http://puumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0