när man har tråkigt

Hur många namn har du? 3 med efternamn
Hur många par byxor har du? måångaa
Hur många bor i ditt hus? 3 Jag mami och sofie
Hur många koppar kaffe dricker du per dag? blää på kaffe
Hur många godisar äter du per dag? äter inte godis varjedag ^^
Hur många syskon har du? 2 stora systrar
Hur många gillar du? Många som vänner och bebo
Hur många gillar dej? haha de där kan ja ju inte svara på
Hur många signaler går det innan du svarar? Vet inte är ganska seg på att reagera alltid ljudlös
Hur många gånger har du varit kär? 2 ggr på rikigt
Hur många gånger skrattar du per dag? HAHAH Helaa tiden me agge

H A R  D U  N Å G O N S I N
Blivit kysst: Så klart :D
Ätit sushi: Nevaa hahah vågar inte
Stått på scen: hundra gånger
Blivit dumpad: juppp:P
Varit ihop med någon som varit otrogen: aaaa många ggr och jag visste de va dum:P
Varit med om en bilolycka: nee tuur:D
Klättrat på berg: aaa hahah här i Rotebro

A N T I N G E N  E L L E R
Kallt eller varmt: Beror på vad:P så tar där i mellan
Svart eller vitt: vitt är finare :P
Regn eller snö: Bååde och :D
Ge eller få: båååda två vad man ger får man
Ull eller bomull: bomull låter roligare:P
Rosor eller tusenskönor: BLÅA rosor
Historia eller vetenskap: båååda:D
Hemkunskap eller musik: gillar båda men skulle inte klara mig utan MUSIK
Öl eller cider: CIDER hahah inte svenne öl:P

M O T SA T T A  K Ö N E T

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:  BEBOOOOOOOOOOOOOOOO<3
Vet den om det: Sjäälvklart :D
Gillar någon annan dig just nu: Bebbooooooooooooooo

I N O M  D E  S E N A S T E  48  T I M M A R N A

Har du haft ett seriöst samtal: jappp de har jag
Kramat någon: aaaa för en timme sen <3
Blivit osams med dina föräldrar: osams hur?
Bråkat med en kompis: aaa tyvärr blir man ju sviken..

G I L L A R  D U  A T T
Ge kramar: aaaa bästa
Ge massage: beror på vem man ger :D
Gå promenader i regnet: aaa med rätt kläder :D
Tugga tuggumi: MÅSTE!

F A V O R I T

Mat: Potatisgratäng :D
Program på TV: Inget spec sådära
Film: I walk to remember<3<3
Restaurang: nooose:P
Låt: kan inte säga såå:P
Artist/grupp: jag och agnes :D
Sport: Dans/handboll
Färg: Grön
Godis: hmmm vet inte :P
Cd: -

Ö V R I G T

Vad gjorde du förra sommaren: GREKLAND och tjejerna <3
Vad gör dig riktigt förbannad: Svikare , LÖGNER
 När duschade du senast: snart ska ja duscha:)

Vilken färg är det på dina byxor just nu:gråa mjukisar:D
Vilken färg är dina trosor:  röd och blåå
Vilken låt lyssnar du på just nu: Micheal Jackson - the way you make me feel
Vad var det sista du skrev: pusspuss på dig
Vad är brevid dig just nu: Mammaa:D
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): stäädat och fint :D
Vad var det sista du åt: bruna bönor
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: mig och min familj
Har du en lavalampa: jaa men inte uppe
Hur är vädret just nu: tro mig snö storm
Vad gjorde du igår natt: sov och pratade med ramin i telefon
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad:  bakek hahah bebo
Vart vill du åka: Grekland till min syster med hennes son
Vill du ha barn: Jaaa 5 st :D
Hur mycket är klockan just nu: 23:03
Vad skall du göra nu: dricka vatten:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tsm med ramin?

2008-11-26 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0