Kryssning, fredag till söndag




Nu håller jag på packar ner kläder för helgen för jag ska nämnligen på en hel helgs kryssning!! Det ska bli underbart jag längtar haha :D Dom ja ska åka med är några från skolan :D Det blir jag , Eleonora, Yohanna, Irma, Daniel(Kendisbror), Kendi Födelsedagsbarnet , två killkompisar till han, hans moster, hans syster och hans mamma och pappa. Det ska bli så kul :D . Så då åker vi imorgon(fredag) och kommer hem på söndag kväll! Massa god mat och mkt festande :D:D Wonderful.. Vi kommer åka med SILJA LINE som ni ser båter heter SILJA SYMPHONY..
 
Nej men jag berättar allt sen när jag kommer hem på söndag!! kl är faktiskt 00:19 måste gå och "sova" kommer förmodligen fastna framför tv i sängen ett innan jag somnar in. Men godnatt allihopa ses på söndag PUSSPUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0