Lördagen den 25/10




Lördagen den 25/10
så var jag på en födelsedagsfest till Kendi och hans lilla syster Annika! Vi var i en lokal i tensta de var de närmaste dom kunde inte eftersom de inte fanns något hjulsta:P deeet va fett naajs ni kommer få se bilder så ni får se vad jag har gjort orkar inte helt ärligt att skriva allt som hände den kvällen för de var inte lite hahah men en sak kan ja berätta och vad tror du det är ? BRÅÅÅK!!! Jag har aldrig varit så arg som den dagen asså shit om jag inte hade blivit tillbaka dragen så hade ja faaaan gett dom en tjooockabläängare!!!!!!!! ASSÅ SHIT SNORUNGAR OCKSÅ och vissa går faktiskt i min skolan såååå vi ses efter loooooooooooovet haha!!! Asså de var familje fest de va småbarn där och dom har inte fucking respekt asså och dom vill ha bråk asså verkligen inget liv................DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!...




Senare så åkte vi nästan alla ungdomar och sov hos Kendi hahaha och de vaa najs typ ingen sömn hahah det var Jag, Elli, Yohanna, Kendi, Annika, Nick, Ramin och Ping som sov över plus nårgra släktingar :D.. De va jäätte mysigt ! och jag o ramin asså hahahahhaah vilken natt hahah vi sov 5 min från ingenstans sen helt plötsligt vaknar vi och döör av garv och massa sjuka greejer hahah.. det höll på så hela natten lång hahah.. ramin började garva och de lät som en tomte så i mitt lilla huvud + att jag var full så fick jag upp en bild av en skuttande tomte hahahahha fan asså hahah Men nu ska ni alla få se bilder :D










Kommentarer
Postat av: Ramin

den röda skuttade tomten

glömmer aldrig :P

2008-10-29 @ 02:37:53
URL: http://raminebrahimi.blogg.se/
Postat av: caroline

hahahahahahhahahaha

2008-10-29 @ 14:14:37
URL: http://puumpkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0