Skratt hela dagen lång





HAHAH VILKEN DAAAAAAAG!!!!

Asså jag och ramin har mobbat Rebecca hela dagen asså jag överdriver inte asså ändå från kl 09:32 tåget till skolan hahah hela dagen i skolan hahah tåget hem från skolan vet inte exakta tiden haha men vi kom väl hem typ 17:00 hahhahahah det har verkligen hållit på hela dagen. Kmr fan ha magrutor snart hahaha om det fortsätter så här som jag tror att det kommer göra hahah..

Ramin: rebecca , carro har också sånna där puppy eyees :O

Rebecca: oooh puuuuppyy eeyeees oooh puuppyy eeyees (sjunger)

ramin och jag börjar självklart mobba henne på en gång hahahah och det fortsatte med det hela dagen:D

Rebecca: Ni fick dom där puppy eyesen men ja har klarat mig utan dom jag behövede bara göra på ett annat sätt  ^^ HAHAHHA REBECCA OCH RAMIN FATTAR hahahhaaah. förlåt men kan inte förklara det bättre hahaha... ja och ramin behövde bara ge varandra den blicken och vi fattade exakt vad vi tänkte på !! och Rebecca gav oss två smällar och dog av garv själv haha..
Ne men asså ja kan inte förklara min dag kan bara säga att de här vaa en av de tuungaste dagarna på LÄÄÄÄÄÄÄNGEE

Vi måste göra det här igen vaaaaaaaarje torsdag hahaha <3<3 LOVE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0