DEATH TUNNEL

Ikväll så hyrde vi en skräck film som hette Death tunnel. Det var jag, Sofie(min syster), Katti och Pauli. Vi tyckte att den såg intressant ut men det var inte riktigt som det såg ut.. Jag själv tycker inte den var läskigt man var mer spänd så kanske ger den en 5/10.. Den är ca 1 tim. 30 min.

Recsension:

Fem attraktiva kvinnliga studenter övernattar, som en del i en invigningsritual till college, i ett övergivet sjukhus där det en gång ska ha dött 63.000 männsikor i den "vita pesten". Vad som börjar som en skämtsam lek, utvecklar sig snart till en blodig mardröm när de spöklika korridorerna. bakom varje dörr väntar ännu en fasa, i varje rum lidande och död. De måste till varje pris därifrån -  och den enda vägen ut är genom den drygt 150 meter långa tunneln där liken enligt legenden en gång ska ha legat...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0