JAG ÄR SÅ DUKTIG

Idag har det varit en lång men ändå bra dag i skolan. Jag har inte alls skolkat kom bara försent 5min och då är man tvungen att vänta en kvart innan man får komma in!! Sjuka regler.. Ja kände verkligen jag pallar inte gåå på engelska plus träffade kompisar som jag chillade med under tiden det kändes så skönt. MEEEN jag gick på lektionen och var riktigt duktig :D . Jag brukar aldrig prata på engelska lektionerna But guess whaat ?:D ii diiid it finaly haha not just one time actually 4 times ,daaamn i'm good :D... Jag har tyvärr varit sjuk nu i två veckor ungefär så har inte varit med och dansat på dansen :( har suttit och kollat på, men idag var jag med och jag klarade allt perfekt koregrafin klara jag galant:D och jag svettades som ett svin hahah och det är ett bra tecken:D fåår fan ta och fortsätta så här så kommer ja få den kropp ja vill ha och den teknik och shiit :D Jag kommer blii braaa:D


But now i have to goo ;) ska duschaa nuu CYAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0