today

Eluu! Aa nu sitter jag och väntar på att Grekland bilderna ska bli överförda till en Usp minne (tror att det heter så) så att Rebecca kan få bilderna. Det är något konstigt med min data. Det gick inte att skicka bilderna genom msn därför så gör ja så här istället, för jag ska ju ändå till henne nu och plugga med henne och Agnes hihi..  Juste idag ska min pojkvän sova över min lilla sömntuta! Det var ett tag sen han gjorde det så mycket som han har gjort dom här senaste 2 veckor:D Han är tillbaks haha. Jag tror jag faktiskt kommer få gå och köpa några ingridienser till pannkakor som han säkert vill ha när han kommer hit. Like always! Man han fan blivit mästerkock på Pannkakor:D.. Men nu ska jag ta och rulla vidare 

Cyaa everybody <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0