En dålig uppdatering

Jaa jag har haft en ganska dålig uppdatering den sista veckan:P.. jaa har verkligen haft fullt upp i skolan och utanför!! Har jättejätte mkt plugg:) och har haft fullt upp allt.. Det går både bättre och dåligare. Skolan går mkt mkt bättre och det är skit bra! men allt annat som kanske the guy aa !!. ni fattar.. när jag kommer hem idag runt 6 så ska jag uppdatera massa som jag har gjort nu den senaste veckan:D. just nu har jag lektion datorkunskap:P hahaha.. så aa jag och malin sitter och gör arbete tillsammans medans vi surfar på internet hahah :D.. men men nu har jag inte tid mer måste konsentrera mig den sista timme haha :D baabaaa fellaaaaaaaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0