Helgen

Jo va hände i lördags?
Ja, jag var på en födelsedagsfest i en lokal i edsviken:) Och födelsedagsbarnet var ju Jonte och han fyllde år för ett tag sen men vi firade honom nu i helgen som var :D.. hihih så aa det var det som hände:P Ja ska visa några bilder :D






I söndags?
I söndags var jag i stan med Papi och syster Sofie :D.. hihi vi åkte in till Medis och skulle ut och äta medans det var soligt ute :D hihi sen helt plötsligt så går vi förbi ett ställe där våran kusin Maggie(maxine) som satt med två kompisar hihi. Så vi satte oss där med dom och tog något att dricka innan vi skulle äta, eftersom vi inte hade hunnit blivit hungriga ännu:P så där satt vi en timme ungefär och bara tog det lungt:D.. Sen så gick vi till Medis kök&bar och åt jätte god mat :D hihihi:D så där satt vi i flera timmar och bara umgicks hihi:D Sen efter allt så började det ju bli kallt så då drog vi vidare till Fridays :D hihih och dom tog en drink, så klart inte jag eftersom ja inte är 18 än:(.. bara 13 dagar kvar:D så jag fick ta och dricka apelsin juice haha men det var också gott :D hihi vi tog några bilder:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0