Jag är så duktig

Jag är så jävla bra:D.. har skött skolan skti bra nu och inte skolkat en enda lektion på två veckor:D haha det är verkligen ett stort mirakel för mig!! Och jag har klarat alla prov än så länge, fast jag har ju saker att ta igen också eftersom jag har typ varit borta 70-80 % av skol tiden i hela 1:an :O.. not good. men nu är jag här för att ta igen allt och det verkar verkligen ha gått bra så det är bara fortsätta framåt:D

Just nu har jag Engelska, det är nationellaprov just nu i muntliga och det gjorde jag redan förra veckan och klara det bra:) fick VG :D vet att jag kan bättre men är nöjd:D.. hihi så aa dom andra i klasser gör nationella medsan jag sitter här och skriver och pluggar till en engelska uppsats som ska vara klar om några veckor:d wish me good luck:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0