jag är visst lite seg ^^

hahahha ännu igen har jag varit dålig på att blogga hahah och jag ber om ursäkta för dom som läser min blogg, om det ens finns någon :P haha.. Jajaa annars skriver jag bara för min egen skull:).. Ramin åkte för typ en timme sen, han skulle till gymmet med Petter:) Känner att jag dansar på rosor just nu med Ramin:D allt är toppen <3<3. hihihi!!

jag har gjort allt möjligt den här tiden jag inte skrivit! jag har varit med agnes jätte mycket :d i lördags så satt jag, Agnes, Rebecca och Sofie och grillade på ballen:D Vi åt jätte god mat :D sedan så satt vi kvar och drack vin och rökte vattenpipa och åt massa massa massa gott:D Känner verkligen att sommaren är på väg!! Det sägs att det ska vara så här hela valborg så vi får hoppas på det :D... Spec. till på lördag:D  då är det min feeeeeeeeeerre för min 18årsdag :D YEY


Men men nu ska jag fortsätta pratar med Badrutt och kolla klart på 90210 :D BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0