no sun today, but i doesn't mather

Som ni ser ute själva är det ingen sol idag:(.. tråkigt tråkigt!! Men endå bra för mig för jag ska gå och jobba idag igen som igår:P Fast ett mkt kortare pass. Igår jobbade jag från 12:00- 21:00 allstå 9 timmmar:o.. Aaa det låter mkt men det gick så jävla snabbt igår jag ville bara fortsätta:P.HAHA!! Men idag blir det bara 5 timmar:P 16:00 - 21:00 :P hehe men endå :)

Igår så Mötte jag upp Agnes, Irma och Elif i Rotebro station dirket efter jobbet eftersom vi hade bestämt att vi skulle ha lite myskväll med lite hink :) sen senare kom Vero, Ulrika och hennes kusin Astrid så vi hade en liten tjejkväll och det var verkligen skit mysigt :D.. Vi tjejer snackade massa skit och drack lite förutom Sofie och Vero för dom bakade skit goda gifflar istället :D:D.. Hahaha bästa :D.. Det var verkligen ett tag sen man umgick med dom dära tjejer<3 saknar dom:(.. Men vi hann ta igen allt igår :D bäääästa :D.. och vi kommer göra det igen :d.. Sen senare så dök helt plötsligt Ramin och Petter upp hahaha med moppe hahah.. så Ramin körde mig en sväng ner till Edsviken och sååå jäätte kuuuuul:D... hhiihih.. tyvärr vart det inga bilder för ingen hittade kameran:(.. BUHUUUU...


Irma och jag på min 17 års dag :D hahah en skit ful bild men bjuder på den

 
Men nu måste jag skynda mig att göra mig iordning :D CHAAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0