TJA SOLEN

Shuuluuluuluuu:D..


I tisdags så var jag i väsby hela dagen och bara nöjt av solen :D hihih vi var i väsby skolan och spelade lite fotboll och basket :D heheh kanske inte jag så mkt men andra did :D.. Sen senare så bjöd Ramin mig på Kebab tallrik MUUMS!!! på Valention och det är en skit bra va ska man säga pizzeria :D.. sen så drog jag hem till Ramin först och tog p mig lite mer kläder eftersom det började bli kallt, Ramin skulle vidare till Petter men jag drog hem och träffade Seuan istället och kollade på film han, jag och sofie :D... hihih nån jävla film om hur man fuskar i skolan!! HAHAHA DEN VA GRYM, och det roliga är en sann historia hahaha. Sen så hände det inte så mkt mer :P haha somnade i soffan så aaa jag var faktiskt trött :D solen tar faktiskt lite kol på en men njuter bara :D...



Sum 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0