Give me the green light

Helloo everybody :)..
Just nu är jag hemma hos Badr! Det blev att jag sov här:) Igår så hinkade vi lite hemma hos Binto han var ensam hemma så vi hade en chillkväll dära :).. Åkte dit med Martina, Vendela ,Daki , Kotten och Jons sen var det ju folk där borta också Ramin och hans vänner :).. De va najs :D Sen senare vart man ju ganska hungrig så då drog vi ju till MC dono och åt massa :D underbart me fettis mat :$ hhaha.. vandrade hela vägen dit med Vendela, Badr och Gabbe :P Sen mötte vi upp Martina och dom där borta så där satt vi och chillade ett tag :D mihih.. sen så skulle jag och Badr ta natten bussen men den fula jäveln bara åkte förbi oss.... Fittbuss!! Men men de löste sig till slut;) Badrs jobb kompis var snäll och köörde hem oss med bil :D dee va skönt iställte för att sitta och vänta på bussen i en timme hjahah... Sen ´kom vi hem till Badr och snackade och så slockna vi båda två hahah.. :D:D..

Snart ska jag röra mig hemmåt, väntar bara på att Badr ska komma ut från duschen så vi kan dra till mig så ja kan fixa lite grejer innan vi drar till Binto igen för att kolla på Barca matchen:P.. Ramins fula spelare har ju tyvärr börjat i mitt favorit lag.. It's sucks men men helt ärligt är han ju en bra spelare.. OCH NU KMR RAMIN BLI GLAD!! hahahah.. säger bara han är fortfarande skit ful RAMIN...

Kommentarer
Postat av: sara

ZLATAN E JU SJUKT SNYGGGGGGG!!"!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-16 @ 21:13:39
Postat av: sara

ZLATAN E JU SJUKT SNYGGGGGGG!!"!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-16 @ 21:13:56
Postat av: Anonym

vem e badr?

2009-08-16 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0