ingen ursäkt :p

N ej jag har ingen ursäkt varför jag inte har skrivit, har bara känt att ja inte haft något att skriva :P... Sorry man! Men idag ska jag faktiskt ut och klubba :D ja ska nämligen till vipeer room eller va de nu hette! Ska dit med Eleonora och Irma och alla babes :D. Och härom dan var jag ute och klubba på Layer cake, min kompis har precis öppnat en ny "klubb" eller va man säger :) så jag drog dit med Martina, Suzette och Badr :d det var en mysigt kväll :D mojito strawberryn var så jääääävla goooooood !!! ska faktiskt dricka den ikväll (a)... Men hörrni nu har jag faktiskt ingen mer tid att skriva hära :P måste faktiskt fixa mig lite :D är halvt klar :P.. MEN MEN IDAG SKA JAG HA KUL :D PEEACE !!!!!

 

Jag kommer börja skriva mer :D jag lovar :D


Kommentarer
Postat av: martina

tjurig jag ser ut att va! haahha

2009-08-30 @ 14:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0