Work

It's time to work:)

Ska börja röra mig mot stationen nu i think.. Ska ta 15:35 tåget mot Rotebro för att komma till work:).. Aa ska jobba idag! 16:00-21:00. Skönt faktiskt nu var de ett tag sen jag jobbade:).. Får se vilka underbara jag jobbar med idag :D WIII!! Ska faktiskt jobba imorgon också :) 09:00-17:00 :D:D mihi

Imorgon ska jag festa med Vendela igen:D Fan va kul en lite kräftskiva och grilling :D mysmys :D.. Vet inte exakt vart vi ska vara än men det ska iaf bli kul :D.. Va fan ska jag dricka imorgon då?:O Tequila eller Cider? Hmm.. Får tänka över saken till imorgon! Men de ska bli kul att träffa henne och dom andra:D Och agnes kunde tyvärr inte följa med eftersom hon är sjuk och är på väg till sin papi i Sundsvall men men en annan dag sötis :D



Bild från Alanya 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0