Får träningsvärk i magen, kan inte sluta skratta hahaha

hahahahahah just nu sitter jag och garvar åt vad agnes skriver på sms till mig just nu, vad folk kan hitta på saker? hahaha patetiskt hitta ett liv!

Imorgon börjar jag kl 13:30 och då ska jag nämnligen vara i kyrkan med hela skolan och kolla lucia tåget som musikalarna har gjort:) det ska bli mysigt.. och säga hejdå till alla nu när lovet är här, fast vissa kanske man kommer se endå;).. HÄRLIGT HÄRLIGT MED JULLOV :D men överdriv med snöstromen va? det ska snöa men inte blåsa så jävla mycket fiiifaaan säger jag bara!

Just nu pratar jag med min kära syster sofie som snart kommer hem :D.. Det är bara 12 dagar kvar nu eftersom kl är över 12 hihihi.. JAG LÄNGTAR SIS! det ska bli så mysigt att ha dig hemma igen:D missmissmiss uu..


HAHAHAHAH förlåt måste bara garva lite till HAHAHAHAHAH...


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer
Postat av: agnes

AHAHHAAHAAH jag garvar med dig jag dööör hahaha

2009-12-18 @ 11:51:41
URL: http://agneesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0