Heybaberiba

Nu sitter jag här och har tid med att skriva :D..

Alldeles nyss gick Ramin älskling till jobbet!! Han börjar 11:15 med att steka hamburgare eftersom han jobbar på Mc donalds i Väsby :D hihihi ... så vi gick upp för en timme sen kanske och åt frukost och myste lite innan han var tvungen att gåå:D.. TINTIN!! .. Så juust nu sitter jag här och väntar på att min syster ska gå upp :d för hon ska också jobba idag hahah.. INTE JAG:(.. fast jag vill men aaa får se om dom ringer in mig nudåå:(... Idag vet ja inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske vara med Ramin det får vi se:P..

Igåår så jobbade jag ju som ni såg på inlägget innan:). Det var ett tag sen och det kändes faktiskt jätte skönt:D... Sen efter jobbet så åkte jag ner till Kärleksbacken i Rotebro och träffade Agnes, Rebecca, Mathilda och hennes kille :).. Rebecca hade fixat en liten lokal som vi skulle kolla på film och sjunga singstar hihihi :D OCH JAG ÄR SÄMST på sing star:(... Speciellt med Agens och Beccs hahahahhaha.. dom sjunger ju det där varje dag hhahaha!!! Dumma åsnor haha.. fast jag vann en låt iag:$ sen var jag väldigt nära vissa gånger (A) ihihihi ..

Det var inte menat att det bara skulle vara vi, det skulle ha varit tjejkväll så att alla vi kunde träffas och så som vi alltid gjorde förut men resten drog på fest istället, såå aaa vi klarade oss lika bra utan dom :D hihihi.. MOHAHAH!!...


Kommentarer
Postat av: agnes

hjahaha :D, jo carrro du va gryyym juuu :D hihihi :D

2009-02-21 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0