Jobb dags:D

Shooohoo heej jag är sjuk och jag ska ändå jobba, det är ju ett måste !! Mitt pass börjar 16:00 - 21:00 får då också 30-45 min rast för att äta:).. Så jag antar väl att det blir Mc donalds hahaa tjooockismat:D.. Såå aa det är 3 timmar kvar dit tills jag börjar :D.. Idag kmr jag nog få sitta i kassan och Mejeriet och frukt och grönt:) det är faktiskt ganska skönt , för då är man inte bara vid ett ställe haha man rör sig och då går tiden ganska snabbt:D hihihi

Va händer senare? Joo vi får se om Ibbe kommer hit för vi bestämde oss för att hinka men vi får se om jag orkar med det :(.. Och så kanske Irma, Elif och Yo kommer hit också och kanske kanske kanske Maria och Onur:) vi får se hur det blir med det!! Annars kommer jag spendera fredagkvällen själv och kolla på en Djävulskromans som börjar kl 22:00 på kanal 1:an :) ajaaaaa ha en trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0