P O F

Sho hejsan:D ..

Jaa nu har jag inte skrivit sen i fredags märker jag:P haha vet inte varför har inte riktigt haft tid i think:Dhaha men nuu ska ja berätta va som hände eller aa i lördags vet ni ju:D jaa vi firade Veros 18årsdag ;D hihih och det var riktigt kul:D ni kmr få se lite bilder på nästa inlägg :D:D.. i söndags hmm ? då sov jag bara och tog det lungt för ja va helt död efter lördags hahaha en sen natt, alltså ingen sömn!! haha så aa sovit.. Och idag har jag varit i skolan och vi har precis börjat med street :D och det va grymt kul:D vår tränare förtillfället heter Jared i think ahaha men han är tuuuuung måste jag säga :D

Och alla det var
ingen Agnes i skolan idag heller:(.. henne saknar man allt, hon har bara helt försvunnit sådär *kapuffs* :( aja får väl hoppas att hon kommer till skolan imorgon, men inte för att jag tror det men hoppas!!! Ajaaaaaa nu ska ja kolla in bilder från i lördags som Vero skickade !! PEACE OUT FELLAS



Jag
och Agnes på en kick off i 9:an TRASIGA BANANER!!!


Kommentarer
Postat av: agnes

hahahahah trasiga bananer!

2009-02-11 @ 11:22:00
URL: http://agneesss.blogg.se/
Postat av: agnes

hahahahah trasiga bananer!

2009-02-11 @ 11:22:00
URL: http://agneesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0