Bestfriend



Shoo heej :D vaa häänder brooooooooooor!!
 
Idag ska ja träffa min bästa vän Veronica :D
hihih vi ska hem till hennes älskling :D så jag och min älskling komma dit till 7 ikväll och ha en mys kväll med oss fyra bara hihi:D såå som jag har uppfattat det så ska dom bjuda på middag och vin :D så då tänkte jag att jag måste ta med mig något så jag har fixat 10 cider till oss ikväll:D hihi muums :D .. Det är skönt att ha Vero hemma nu hon har missat allt för mkt såå nu ska vi FAAAAN ta igen det mohaha:D . Jag kan inte tänka mig hur mkt Kawoss har saknat henne och jag vill inte heller förstå hahahah det är ju hemskt!! hoppas jag slipper känna så med Ramin i sommar:o självklart kan jag sakna han men inte vara länge ifrån varandra sådäääraa:O NEVAAA! ´Va skaa hända med er ikväll då:D har ni hittat på något roligt att göra?:D Ajaaaaaaa jaa ska ha det najs med Vero och pojkisarna vi har:D men först och främst med VERONICA!! <3<3





Sum 07 i Grekland



Kommentarer
Postat av: Paulina

jag missade inte alls alikiiiiiiiiiiiiiii :(:(:(:(

2009-01-30 @ 12:20:39
URL: http://iwannabeakiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0