Jobbjobbjobbjobb:D

Tjabbaa:D hihih nu har jag ätit en mumsig måltid:D hihiih Potatisgratäng med entrecote och det var så jäääävla gott :D.. Nu håller Camilla och hennes barn på att säga Hejdå till Therese :( ni vet ju varför om ni läste inläggt så dom står här vi dörren:(.. Men men tider kommer gå snabbt!

Idag skulle jag träffa Ia men det blev inte så för att hon skulle träna och att jag hoppade in extra på jobbet istället för Laila :D såå hihih caaaash :D kunde inte tacka nej :P + det är skönt att jobba med den personalen också:D looovely!
Nästa gång jag jobbar är på lördag kl 06:30 - 12:00 så det blir ett tidigt pass men det hindrar inte mig för att ha lite kul på fredagen :D vaa fan men lever bara en gång säg ja till livet :D .. Det är ju mitt motto hihi!

Just nu försöker jag få tag på Agnes för att se om hon ska sova här eller inte :) hon har ju sovit här två ggr redan för att kunna komma upp till skolan i tid annars skolkar ju hon bara :(. + båda får ju sällskap hihih och det är ju det som är det bästa med att hon sover här (a) mohahah så får se om hon hör av sig :D hihihi ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0