Ruttnar utan data!!

Tjaabbaa murror!!! Nu sitter jag här i skolan med murran Agnes och hon luktar skit idag, hon borde duscha faktiskt!!! DÄR FICK DU AGNES.......... och NEJ min väska är inte ful bara för den är svart:( dumdum.. JAJAA :D nu sitter jag här och ska snart ha matte prov i ekvationer men jag har fattar lite iaf:P hahah men tror det blir ett stort IG hahaha men meen har iaf pluggat och fattade igår, Vi får bara vänta och se om gud låter mig få ett g nu! Please pleeease... Föresten har jobbat nu två gånger på mitt jobb och det är jätte kul och det går skit  bra JIHUUUUUUUUUUUU :D så nu har jag haft två kassaträningar och jag tkr faktikst latmasken agnes ska söka jobb så att hon kan tjäna lite pengar till i sommar när  vi ska reeeesa bort :D jajaa nuu ska jag gååå shoheeej önska mig lycka till nuuu:D TAAAAAAAAAAACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är ni som ska åka utomlands?:)

2009-01-16 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0