Andra dagen på ett helt nytt år

shooshooo!

Va händer dåå? ne asså sitter och chillar sådära du vet..
Nej asså har tråkigt:) men ska berätta vad som har hänt idag:)



Idag har jag sovit till halv 4 på dagen :O dumt gjort! hahaha ... men då började jag göra mig iordning för att träffa Raminbebo.. Så jag åt en snabb liten frukost och sedan och hoppas in i duschen en snabbis ni vet, tvätta kroppen och tvätta håret :) jaa det vanliga. Sen kom ja ut och fixade mig lite, ville ju inte vara ett spöke:o hahahah.. Då var det dags att dra till Väsby centrum och träffa Ramin med hans underbara grabbar Petter, Binto och Jonte :D hihihih så Ramin bjöd mig på mat och som vanligt äter jag inte mkt jaa sådå fick Binto äta resten hihihi!!

Sen lite senare drog vi hem till Binto i det här kalla vädret:o brrrrrr!!!!*kallt*.... Och dom träffade jag hans mamma och hon gjorde jätte goda Indiska piroger NAMNAM:D hahha.. och självklart börjar grabbarna spela tv spel men hade tur att fifa inte funkade hahaha så det blev starwars hihihihi. Men sen när dom slutade spela kollade vi på INDISK TV HAHAHAHHAHAH och de är det roligaste jag sett hahahahahahah vi alla dog av garv tro mig hahahahahha...
JUSTE JAG OCH BINTO UPPTÄCKTE ATT VI ÄR FÖDD SAMMA ÅR SAMMA DAG OCH VI VAR LIKA LÅNG SOM NYFÖDDA:D COOOOOLT!!!.. 1991 05 03 :D och 52 långa hahahaha.. fick se när han va liten jääääääättte sööööt en av dom sötaste baaarn ja sett hihihi.

Och dåå orkar inte Binto vara hemma längre så vi drog till kulturhuste haha!! Då spelade Saad och Binto biljard medans jonte petter jag och ramin spelade bil på så där automat ni vet :p och då sa Ramin

Ramin: Carro du har mött din överman!
Jag: hahah överman, vi brukade hade tuneringar hemma hos farmor och farfar i boden

Och så tog vi matchen och började köra! OCH VEM VANN? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG:D hahahahahaha vem har mött sin överman hahahah JAG ÄR DIN ÖVERMAN RAMIN!! hahahah.. Ramin hoppas du ser det här hahahaha... Jaa sen vart det långtråkigt så jag och Ramin drog hem till mig ett tag och hade det lite mysigt och det var min dag :D TJOOOOHEEEJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0