Vi ses i maj igen!

Jag har något tråkigt att berätta!! tkr jag iaf... Imorgon åker min syster hem med sin bebis tillbaks till Grekland igen. Jag får ångest tiden har gått så snabbt!! jag har inte fått någon tid alls med, har ju haft massa skolan och jobb nu under tiden hon har varit här. JÄÄÄVLA MURRA.............. ajaaa men dom kommer iaf komma tillbaks till Sverige till den 3 Maj för då fyller jag fakitskt 18 år såå det är inte långt kvar bara några få månader dit:D hih då kommer Antonio vara nästan 1 år :o Beror ju på hur länge dom stannar eftersom han också fyller år i Maj fast den 25:e :D hih.. Men det har varit underbart att ha dom här :D älskar er!!

Ikväll ska vi ha mysmiddag för det är deras sista måltid med oss så vi ska laga potatisgratäng med oxfilée :D muumsfilibaabaa:D så ikväll är jag busy med Therese och Antonio, fast Ramin och Meria kanske kommer och hälsar på och säger hejdå det beror på om dom har tid eller inte .. Men hoppas..



ÄLSKAR ER TVÅ VI SES SNART IGEN BIG LOVE TILL ER BÅDA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0