Martiiiiiiiiis

Shuu alla :D

Har nyss kommit hem från jobbet och är astrött:/.. Va ute igår med Martina vi gick till Mangobar Dembow :D hihihi och där borta så träffade vi Vicky,Sebbe,Chero,Carro,Amanda, Jonte och Kasra och hans två tjejkusiner :D De va en riktigt kul :D.. Martina vi får göra om det ;) och självklart blir man hungrig efter man har varit ute visst?:D så såklart gick vi till Mc Dono :D.. A men iaf är helt död.. Vet ni varför? För på två dagar har jag bara sovit 5 timmar.. I förrigår var det för Sofie skulle åka och Diyo fyllde år så då var man ju vaken hela tiden typ, förutom en liten powernapppp.. Och samma dag skulle jag jobba och sedan röra mig ut till Dembow så fick duscha och så på jobbet haha. Tänk dig sen att jobbat och dansat hela dagen och natten och kommer hem kl 4 halv 5.. och lägger sig och sover i 2 timmar och sen ska ut vid 6 på morgonen för att fixa sig till jobbet? tänk er.. aaa och nu har jag jobbat i 9 timmar och kommer inte sova nu heller!! Ska äta, fixa mig och sedan röra mig mot Stinsvillan med Martina, Linda och Marina och deras kompisar:) Kommer vara helt slut imorgon:( Då får jag sova ut lite iaf för jag jobbar inte :D:D:D men ska ändå inte sova hela dagen eftersom det är SOOOL hoppas jag (a)... Meeeeeen meeenn nu har ja berättat lite va som har hänt dom här två dagarna ;)...


Martina n Me

Amanda shakeloss

Marta o ja gör vår grej

Hungriga små barn Martina och Kasra

skrämda små barn Jonte, Jag och K'sKusinen

En hungrig Tjockis :D Jag

Mongo Marta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0