heejsan heejsan

idag har jag varit hemma från skolan måår inge braa... Plus några omständighet! Fast aa min chef ringde och vill att ja ska jobba och det vill jag men frågan är om jag verkligen orkar?.. Ajaa får åka dit och sedan testa mig fram:D.. mitt pass blir 16:00- 21:00 :)... så jag tror det mesta blir i kassan:)..

igåår var jag och gymmade efter skolan :D.. Ramin drog med mig dit!så vi gick hem till hans mormor och hämtade hans grejer och så mötte vi upp Gabbe och Karzan:D.. och det var hundra år sen känns det som..Hahah! Bjöd över dom iaf till min fina nyyya lägenheet:D.. Moahaha ..

GOT TO GO !! måste äta och så innan jobbet så ja blir klar i rätt tid:D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0