Sick again

Jaa ja är sjuk igen!! inte alls bra.. var inte i skolan och har inte jobbat!! har haft jätte hög feber och halsen är svullen och gör ont.. MURRA. Har inte kunnat skriva något pga att jag inte har sovit hemma:p första natten hos Petter med Ramin sen så sov jag hos Ramin i natt för jag kunde inte röra mig igår så dålig var jag!!! så det var jätte segt att tag sig hem idag!!

Va händer idag? vet inte chilla bara i think!! kolla på film ta det lungt sådära med tjockis mat kanske hahah. Det mår man alltid bättre av :D mohaha...får se om Ramin kommer förbi sen, fast tror inte det för det är ju Persisk Nyår idag:) SÅ GOTT NYTT ÅR ALLA IRANIER:D... gott nytt år boobooo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig i kista igår, grymt vacker du är!

2009-03-22 @ 11:19:35
Postat av: Anonym

såg dig i kista igår, grymt vacker du är!

2009-03-22 @ 11:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0