Tecknat

jag bestämde mig att stanna hemma istället och vila ut det behöver jag verkligen:(.. så tänkte måla naglarna medans jag ligger i soffan och vilar:).. det var ju ett tag sen man hade fina naglar :$ hihi... Så aa nu ska dom bli rosa haha!! Fast just nu sitter jag och försöker fixa lite med min ipod :D hihih.. Och jag hoppas jag lyckas för jag ingen koll allahur man gör det här hahahaha... just nu så lyssar jag på Busta Rhymes feat Lil wayne & Ludacris - Throw it up

Mami och Sofie
är på väg hem nu från smink skolan:). Mamma var syrrans smink docka idag:).. så nu har dom slutat och är på väg nu med en god god Sandys macka :D muumsigt hihih.. P.S har ätit upp min systers chocklad :O.. hihih:$ Men men nu ska jag fortsätta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0