Vi får se hur det blir :D

Det vart ingen Rebecca!! Så jag sitter här själv och har massa färg i håret:P haha håller på att göra det lite ljusare :D hihihi så jag har tagit en bild på mig själv nu med kladdet i håret mohahaha :D.. Sitter och kollar på American Idol och såg nyss en skit söt tjej som verkligen har krigat för det här! och hon sjöng så vackert OCH FICK BIJETTEN:D hoppas hon kommer långt:D.. Ni kanske vet vem jag menar:pp Svart fint hår med stora lockar, fina vackra blåa ögon:D blått linne med tights!! Hon var underbar... tro mig!



 





Kommentarer
Postat av: hemlis

äntligen! du e mycket finare i blont!

2009-03-02 @ 11:43:54
Postat av: Martina

hoho jag har också en sån tischa ;P

2009-03-02 @ 19:03:05
URL: http://havsbadkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0