26 Maj

Idag så åkte jag till Rudbeck skolan för att hälsa på Vero under tiden mamma operarades!!. Så jag kom dit till 11 tiden på ett ungefär:D har haft en jätte underbar dag med dig sötis :D och du vet vad vi har pratat om! Du är stark :D.. I know that! Har tänkt komma dit och hälsa på henne igen snart när skolan är klart eftersom jag slutar skolan några dagar före henne :D plus att mina betyg är satta på fredag så det blir lite plugg ikväll:(...

Medans jag var i Rudbeck så fick jag träffa jätte många gamla kompisar :D Som Basil och Cassandra :D hahah dom gick ju i min förra skola. Och så träffade jag självklart andra personer också! Så vi satt ute på skolgården i flera timmar i solen och njöt av värmen :D  Sen så träffade ja Meria och carro så dom satte sig med mig, vero, kawoss, Joe och alla möjliga:) och så fick jag träffa Jonte också med hans kompis Simon:).. så vi va en hel drös!

Just nu sitter jag hära med Paulina och snackar lite :P båda vi är sugna på vattenpipa men vi har tyvärr ingen kol :(... FUCK!! tänkte bara skriva några inlägg och sen fortsätta vara social :D.. Juste myste jätte mkt idag med Kawoss hund Sasha hihi hon är så underbar! MIMIIIIIII.. söta tisen :D.. Vill också ha en hund :(.. buuhuu men får inte för mami, men men så är det ibland.. Man får inte alltid som man vill!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Vad bra! :D

2009-05-27 @ 13:54:46
URL: http://ilovefood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0