GODMORGON MUSAR :D




Tjaa :D idag är jag helt super glad :d för att det är så fint väder :D Yiiihuuuu :D:D.. Såå tänkte dra ner till Badberget eller något och sola lite innan jag drar till hagaparken med Eleonora och dom :D Ska dit idag på picknick haha:D jätte mysigt :d tänkte ta med mig vattenpipa också höhö!!! Just nu är jag med Badr han sov här inatt :D hihih  vi har varit bra kompisar ganska länge nu :D
Men nu tror jag att jag ska tralla in i duschen va :D.. Smell ya later :D..

Och du som undar, Ja jag och Ramin har gjort slut!
Det var det som var bäst för oss båda två.
Vi behövde lite tid för oss själv. But i still love him.. and i hope he knows that!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0