Duetterna är igång

Just nu sitter jag här ganska arg&less men inga detaljer-.-
Snart ska jag börjar röra mig mot skolan, ja ni kommer undra
varför så sent? Jo, för att jag och Sigrid ska dansa
Vi redan kommit igång lite med vår duett så vi ska fortsätta på
den för vi har inte mycket tid kvar tills vi ska visa upp den!
Den 15:onde har jag och min klass en föreställning i skolan
för er alla som vi komma och kolla:P sorry men det är inte gratis
det kostar 40kr^^ inte mkt men klassen måste samla in pengar
till klasskassan det fattar ni väl! Så aa jag måste skynda mig jag
ska ta 17:39 tåget som rör sig snart :O.. Så i better hurry up now :D

Jag vet att jag inte är bra på att skriva, och det kanske kommer vara
så här ett tag för jag har mycket saker att göra :P.. men jag ska göra mitt
bästa på att hålla den igång :D.. Cyaa people!!


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0