Scary movie night hahah


Nu har alla dragit. Vi kollade på två filmer, den första hette
Paranormal Activity tror jag! Den var läskig och obehaglig men det var lite för långa mellan rum innan saker och ting hände men jag säger att den är defenitivt värd att se :D... Sen så rörde Bashar, Pauli, Martina och Filippa sig hemmåt för kl började bli mycket eftersom det är skola imorgon för oss alla :P.. Sen så var det bara jag, Lindabinda och Elias kvar så då satte vi på en till film The final destination 4 OCH DEN SÖG!!!!!!!!... exakt som alla andra inte förändrats ett dugg:P aajaa det blev iaf en mysig kväll :D.. Men men nu ska jag göra mig iordning för sängen:D Godnatt allihopa;)


Bjuder på en bild på mig ;P



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0