Dagens

Hej allihopa:p är helt slut just nu efter jobbet men funderar endå att dra till Nivå, Martina och Lindabinda är där just nu och väntar på mig. Det känns lite onödigt:p kommer vara där till 23:30-24:00 och det stänger ju endå kl 01:00 och jag pallar inte direkt gå ut med min huvudvärk :P.. så jaa ska fundera på det:P.. Just nu sitter jag och äter smörgåstårta med pauli :D hihihi gott gott!!


Idag drog jag till stan och mötte upp Eleonora, Yohanna och Ramin och Binto :) vi satte oss på John chris och dra lite varmchoklad :D mumsigt! Vi satt där ungefär 2 timmar och bara snackade. Och imorgon har vi tillsammans och massa andra planerat att gå ut och klubba och det kommer bli så jävla naaaaajs :D:D gaah jag längtar :D och då kommer jag att vara en läckerbit också ;) I Promies hihihihi...


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0