Fridaaay

Elluu! Marina drog nyss med Dajje och Nikola:( Dajje och Nikola kom också för att hälsa på mysmys:D Så nu tänkte jag faktiskt hoppa in i duschen en snabbis innan jag drar till Stinsen med mamma:) hon ville äta på den där grekiska resturangen:D hihi mumsmums:).. Sen måste jag ju hem för att fixa mig i ordning för kvällen. Ska iaf dra ut med Martina så får vi se om vi får med oss Lindabinda ut:).. Så fall drar vi till La isla eller till Fridays@ cave:). hihihi skrev iaf upp oss på gästlistan :D Så det ska bli kul, nu var de ju 2 helger sen jag var ute med Martina:/ buuhu.. Så vi har mycket dansade att ta igen! Men men nu ska jag röra mig mot duschen! Heeeeejdaaa hör av mig lite senare för se hur kvällen kommer se ut :D






XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0