Gårdagen myspartaaaaj :D

Goddagens! Hoppas allt är bra med er alla, jag själv njuter just nu av låten som Jordin Sparks har gjort ( its takes more ).. Den är så otroligt bra! Me love... Snart ska jag äta lite macka eller något magen är lite sugen känner jag.

Igår så var jag med Agnes och Pauli en stund på dagen! Agnes skulle till Stinsen med sin lilla syster och Pauli skulle hem och äta och sådant, så då passade jag på att hoppa på tåget med Upplandsväsby för att åka hem till Ramin och äta med middag med hans familj:D.. Maten va god men konsistensen va lite läskig hahaha! Sen efter vi hade ätit så myste vi lite och kollade på två filmer :D den första va helt underbar tycker jag ( The proposal ) det var Sandra Bulluck och Ryan Reynolds den borde ni alla faktiskt se :).. Sen så började ja och Ramin göra lite driv filmer hahha ^^ vissa får ingen se hhahahaha... sen så hämtade vi lite chips och vindruvor och kollade på en annan film ni vet Spirit away ? teknade film som ja tror kineser har gjort:) den var väldigt annorlunda men också bra :D hihiih sen var klockan mkt och var tvungen att åka hem för att sova som jag gjorde. hihih de var min gårdag :D





XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0