Godagens

Ååååh idag fick jag äta fattigariddaren till frulle :D det var så gott hihi.. Det var ju ett tag sen man åt det. Marina hade aldrig ätit det förut men hon diggade det:D...Så vi satt och njöt tillsammans!

Vad händer idag? Idag ska iaf jag fira Ramin 19årsdag. Vi vet inte riktigt hur det blir ännu men nånting blir det iaf:). Tror vi kommer dra ut iaf:D mohahah.. Vi får se också vilka som hakar på. Va ska ni hitta på att göra idag då?

Har faktiskt ganska ont i magen just nu. Somnade direkt igår natt efter jag pratade med Ramin i telefon, så jag tror att jag behövde tömma blåsan egentligen men vaknade aldrig till :P så det gör fortfarandra ont:( Buuhu.. Men då vet jag iaf till nästa gång. SÅ ALLA, GLÖM INTE ATT GÅ PÅ TOA IN LÄGGDAGS!!! För ert eget bästa.

Men men nu ska jag hoppas in i duschen tror jag eller lägga mig vid tv och ta de lite lungt:) Hörs senare!




XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer
Postat av: Gissavem :p

Jag blir ju avis vill också sitta med er underbaraflickor och äta sån god frukost, får hoppas att det inte dröjer allt för lång tid tills dess!



Pussipuss ;)

2009-10-09 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0