Godmorgon mina små möss

Godmorgon gott folk:).. Har tyvärr inte skrivit har jobbat och sådant shit! Men idag kommer jag vara lite bättre på att uppdatera:).. Idag ska jag, Mamma och Ramin till Mormor och äta jätte god middag :D och jag hoppas att vi kommer få den goda efterrätten också :D hihih.. Det ska faktiskt bli mysigt idag:) det var ju ett tag sen men träffade Mommo :P.. SÅ mormor here we come :D ..


Ramin och Badr är just nu på Montenegro och köper lite mat för magen:P.. Jag tog en stor pommes:) och dom tog en varsin pizza med oxfilé :p kommer nalla lite från dom :D Sen ska jag börja fixa mig för dagen:) ska nog ta en snabb dusch innan maten kommer :) smell ya later fellaaaz :D

 

 




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0